BLOOMING AND BLOSSOM

my encek pangeran asked me "why blooming?" and my answer would be "because it's synonym to blossom and mekar" #giggling# i wanna be a person who would fit into any situation thou kelam or suram juga sinar pelangi bahagia ♥♥ i remains blooming and blossom.And black just AWESOME!!

19 May 2011

gee~ dh 2bulan aq xupdate blog ni..
been busy lately dengan bulan April uts-ujian tengah semester..

apa nk crita ea tentang uts?
hmm xperlu tahu apa2...
haha~ rahsia3 >.<

well maaf laa klo anda membaca post di bawah rasa saya emo semacam
hurm saya sememangnya sensitif dgn ayat 'KURUS'!
may be pada anda2 ini cuma perkara biasa
tetapi pada saya..ia merupakan igauan
dahulu saya xpernah kisah apa yang orang cakap dgn saya
until sumthing happened~
which torn me down
n put me into pieces
i became thin...thinner
people start calling me with weird name dat described me thin

haish~xperlu laa crita pnjg
just simple words- tolonglah hormati perasaan orang lain

No comments:

Post a Comment